Apritējis gads, kopš modes dizainere Keta Gūtmane debitēja Parīzes modes nedēļā – šovrūmā «Void» – un sniedza interviju FOLD. Pa šo laiku pieredze Parīzē smelta vēl divos piegājienos. Keta un viņas biznesa partneris Krists Zankovskis stāsta, kāpēc sākotnējie plāni piepildījušies citādi.
«Ar tiem mārketinga plāniem būtu jāiepauzē un jāatgiežas pie pirmsākumiem. Raugoties pasaules kontekstā, modes dizainera sūtība ir radīt saturīgu stāstu, saredzēt lielāku bildi un raudzīties tajos plašumos, kuros citi vēl nesaskata perspektīvas.» — Keta Gūtmane intervijā Agnesei Kleinai turpina stāstīt par mācībām, veiksmēm un šķēršļiem, virzoties starptautiskajā modes tirgū.
Intervijas turpinājumu lasīt dizaina platformā FOLD: skatīt šeit>>>.
Foto: Mārtiņš Cīrulis